Известие

Collapse
No announcement yet.

Кора за двигател!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз искам цялата кола от долу да облека с алуминиеви листове. Ама... не ми се занимава
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      да ползвам темата и да ви попитам
      някой правл ли си е защита на картера по някакъв начин
      и ако да, бихте ли споделили как се е получило
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #18
        Тая ламарина е от покрива на V6-то....не вярвам да дрънка, дали е тежка не ми дреме, така или иначе ще правя 3-4-5-6 отвора на нея, но след като видя как ще се напасне на двигателя.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Да бе ,ти си прав.Като я хванеш стабилно не би трябвало да дрънчи. Пък и ще я прорежеш на повече места /предполагам/ от оригиналната .А би ли могло да се залепи някаква вата от стара кора ???

          Как ти хрумват такива идеи...

          Хайде прави я и качи снимки да я видим преди да я монтираш.

          Успех!
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #20
            вата ли? за каква вата говориш,моята няма вата
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
              да ползвам темата и да ви попитам
              някой правл ли си е защита на картера по някакъв начин
              и ако да, бихте ли споделили как се е получило
              Аз направих някаква защита с Т-образен алуминиев профил ,който ми беше останал от ремонта на апартамента.

              Едно напречно парче съм сложил от единия до другия краен болт на кората.Това са тези болтове които като погледнеш отдолу колата се намират близо до задната част на предните гуми.За това напречно парче с 5мм болтчета съм хванал две надлъжни парчета,които отиват напред /около картера/ колкото ти си прецениш.
              Можеше още по-защитено да стане , но и така е по-добре. Зимата като се налагаше да маневрирам на заден ход тази своеобразна рамка пазеше кората да не се огъва като събере сняг.
              Е, все пак трябва да се съобразявам че карам кола а не танк....
              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
              Avensis 2011 -2.0 D-4D

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                вата ли? за каква вата говориш,моята няма вата
                То не е точно вата,но незнам как се казва тази материя.Тя служи за намаляване шума от двигателя.Сигурен съм че и ти имаш но не си обръщал внимание.Като свалиш кората я пипни от страната към двигателя и ще я видиш.
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #23
                  Аз съм го "защитил" ако мога така да го нарека. Направих си кройка от хартия и на плазма изрязах от 1.5 мм поцинкована ламарина задната част на кората (която е под картера). Застъпил съм към 40-50 мм преди чупката, след това чупката на абкант на две стъпки (за да я стабилизира и заякчи) и назад към ушите. За да не кроя ботушите и да утежнявам "конструкцията" на задните два отвора сложих две дистанциращи втулки от фиброфлекс (полиуретанови тампони за щанци) и прихванах през тях с дълги болтове към шасито. На предните уши (по широките с които е захваната кората към пластмасовите протектори на под-калниците направих по два Г образни държача от ламарина 2 мм. и ги заварих към основната част. Цялото после го опръсках с грунд преди да го залепя за пластмасовата кора. След "залепването с дебел слой "BODY" (ако питате мене същата работа върши и битум разтворен в бензин) по цялата обиколка на кората прихванах с 4х6 нитове със скрита глава (поп-нитове) като от страната на пластмасата слагам шайби за да не я "прошие" главата на нита. Цялото това "нещо" стана не повече от 3-4 кг в плюс. Първо бях сложил метални тръбички нос се появи един ниско-честотен шум и ги замених с полиуретановите тампони, за да не се придават вибрациите към купето и да има някаква гъвкавост във връзката тъй като се случва да натисне човек в някой бордюр. Мисля си, че и подходящи парчета от маркуч високо налягане за хидравлика биха могли да свършат същата работа. За съжаление в момента не мога да ви покажа снимки. Но имам скоро работа по автомобила на канал и ако не забравя ще щракна няколко снимки.
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • #24
                    Звучи интересно...Качи снимки да погледнеме как е станала кората.
                    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                    Avensis 2011 -2.0 D-4D

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Аз съм го "защитил" ако мога така да го нарека. Направих си кройка от хартия и на плазма изрязах от 1.5 мм поцинкована ламарина задната част на кората (която е под картера). Застъпил съм към 40-50 мм преди чупката, след това чупката на абкант на две стъпки (за да я стабилизира и заякчи) и назад към ушите. За да не кроя ботушите и да утежнявам "конструкцията" на задните два отвора сложих две дистанциращи втулки от фиброфлекс (полиуретанови тампони за щанци) и прихванах през тях с дълги болтове към шасито. На предните уши (по широките с които е захваната кората към пластмасовите протектори на под-калниците направих по два Г образни държача от ламарина 2 мм. и ги заварих към основната част. Цялото после го опръсках с грунд преди да го залепя за пластмасовата кора. След "залепването с дебел слой "BODY" (ако питате мене същата работа върши и битум разтворен в бензин) по цялата обиколка на кората прихванах с 4х6 нитове със скрита глава (поп-нитове) като от страната на пластмасата слагам шайби за да не я "прошие" главата на нита. Цялото това "нещо" стана не повече от 3-4 кг в плюс. Първо бях сложил метални тръбички нос се появи един ниско-честотен шум и ги замених с полиуретановите тампони, за да не се придават вибрациите към купето и да има някаква гъвкавост във връзката тъй като се случва да натисне човек в някой бордюр. Мисля си, че и подходящи парчета от маркуч високо налягане за хидравлика биха могли да свършат същата работа. За съжаление в момента не мога да ви покажа снимки. Но имам скоро работа по автомобила на канал и ако не забравя ще щракна няколко снимки.
                      ще съм много благодарен ако щракнеш снимки когато имаш работа под нея
                      за по-реална представа
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • #26
                        няма да дрънка, на предната кола си правих и аз ламаринена , сега в големия сняг си счупих моята на две та ще си барна и аз от ламарина
                        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
                          То не е точно вата,но незнам как се казва тази материя.Тя служи за намаляване шума от двигателя.Сигурен съм че и ти имаш но не си обръщал внимание.Като свалиш кората я пипни от страната към двигателя и ще я видиш.
                          свалях я и си я поправях,но не видях да има никъде вата,само пластаса... както и да е,но не ми звуи логично там да има каквото и да е за заглушаване на звука от мотора!? я някой да коментира!
                          Аlfa156 1.8TS 2000

                          Comment


                          • #28
                            и по моята няма вата само самата кора не е точно от пласмаса а е с някакви нижки и аз не знам как се казва този материал но не е вата
                            sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                              свалях я и си я поправях,но не видях да има никъде вата,само пластаса... както и да е,но не ми звуи логично там да има каквото и да е за заглушаване на звука от мотора!? я някой да коментира!
                              Незнам,може само на дизела да е така.
                              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                              Avensis 2011 -2.0 D-4D

                              Comment


                              • #30
                                може!?
                                Аlfa156 1.8TS 2000

                                Comment

                                Working...
                                X